7 Haziran 2016 Salı

Bizzat Kullandığım Ürünlerin Samimi İncelemeleri DRICLOR

DRICLOR - Arkadaşlar yıllarca koltuk altı terleme problemi olan ben, bu ürünle sonunda terlemeyi durdurdum. Cidden işe yarıyor, fakat benim cildimi bayağı bir yakıyor. Ben genede kullanıyorum. Uzun süreli kullanımdan sonra cilt kanseri falan olursam size yine buradan bilgi vereceğim. 2 hafta düzenli kullanımdan sonra 2-3 günde bir kullanarak terleme sorununuz ortadan kalkıyor. El veya başka bölgelerinizde de kullanılabileceği yazıyor prospektüsünde.
 İnceleme 2 (16.11.2016)
Ürünü 1,5 ay kadar düzenli düzenli kullandım. Etkisi 1-2 hafta kalıcı oldu.Eskiye oranla terlemede yüzde 60 azalma yaşadım. Maalesef cildimi çok yakması , aşırı kaşıntı gibi problemlerden bıraktım. Cilt kanseri falanda olmadım :) Tabi cilt tipi önemli diye düşünüyorum.Herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder